Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

1 Σεπτεμβρίου 2020 μ.Χ.: Ο Πάνος Καμμένος παραδέχεται το λάθος του για τους αεροψεκασμούς

Ήταν 1η Σεπτεμβρίου, όταν ο Πάνος Καμμένος ξαφνιάζοντας σε μια ανατρεπτική αν μη τι άλλο συνέντευξη δήλωνε παραδεχόμενος το λάθος του:

"Ναι σύντροφοι και συντρόφισες παραδέχομαι ευθέως και με τη πυγμή που αρμόζει σε ένα πολιτικό αρχηγό ότι έκανα λάθος. Κωλοβαρούσα την ώρα της Φυσικής και της Χημείας στο σχολείο και γι'αυτό αν μου επιτρέπεται θα φταίξω τον εαυτό μου με ένα ποσοστό της τάξεως του 7,51% (αντίστοιχο του θριαμβευτικού ποσοστού του κόμματος που ηγούμαι τους Ανεξάρτητους Έλληνες-ΑΝΕΛ στις εθνικές εκλογές του 2012). 

Επιτρέψτε μου  να καταλογίσω σαφή ευθύνηστην καθηγήτρια  των μαθημάτων της Φυσικής-Χημείας στο λύκειο το οποίο φοιτούσα κ. Σοφία Παπανδρέου. Μα μόνο και μόνο από το ακατανόμαστο επίθετο της καταλαβαίνετε πολλά σύντροφοι. Η ίδια βεβαίως ισχυριζόταν πως δεν έχει καμία σχέση με τους ακατανόμαστους αλλά δεν την πίστευα τη ρουφιάνα. Θυμάμαι ειδικότερα σ'ένα μάθημα της Φυσικής που κάναμε για τον ήλιο της ξέφυγε η φράση ο πράσινος ήλιος στέλνει τις ακτίνες του στη γη, καθαρά μηνύματα προσπαθούσε να περάσει η αχώνευτη. Την ακατανόμαστη την κατηγορώ με ένα ποσοστό 46,24%.

Ειπλέον, το κωλοβάρεμα οφειλόταν σε αντίστοιχο ποσοτό - λίγο μα λίγο μεγαλύτερο (46,25%) στην αίσθηση ευθύνης που είχα από τότε. Όπως καταλαβαίνετε έπρεπε και όφειλα κάπως να ξεχωρίσω κι από τότε ασχολούμουνα με τα κοινά του σχολείου μου, είχα εκλεχθεί 15ος στο 15μελές του λυκείου μου την ένδοξη χρονιά 1982. Αποτελούσα το 15ο μελός στο 15μελές συμβούλιο του σχολείου. Η ευθύνη ήταν τεράστια και δεν μπορούσα να την αψηφίσω. Γι'αυτό είχα επιλέξει να κάνω προσωπικά meetings και περισυλλογή με τον εαυτό μου τις ώρες της Φυσικής και Χημείας.

Κλείνοντας κατηγορώ ανοιχτά σαν συκοφάντη κ. Λιακόπουλο καθώς επηρεάστηκα εμφανώς από τα βιβλία του σε αυτό το ζήτημα καθώς και τον κ. Χαρδαβέλα για μια εκπομπή που είχα παρακολουθήσει και με είχε πείσει ο πούστης για τοπυς αεροψεκασμούς.

Τέλος σύντροφοι σας καλώ αυτό μου το κωλοβάρεμα να το μετατρέψουμε σε ήχους ταμπούρλων που θα εξωστρακίσει την Τρόικα και το μνημόνιο από την χώρα μας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου