Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

15 Σεπτεμβρίου 2034 μ.Χ.: Ο 60χρονος Χριστόφορος ανεβάζει την τελευταία του ταινία

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο γνωστό περιοδικό "Κάντο σαν το Χριστόφορο" (περιοδικό που λανσάρεται το 2021 κ έχει στόχο να ανακαλύψει νέα ταλέντα στο καλλιτεχνικό στερέωμα - ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης είναι εκδότης του περιοδικού) ανακοινώνει την απόφαση του να ανεβάσει το κύκνειο άσμα του - ο λόγος για την τελευταία ταινία στην οποία ασφαλώς θα πρωταγωνιστήσει ο ίδιος.

Η ταινία θα θα βγει στους κινηματογράφους το 2035 ενώ τα γυρίσματα ξεκινούν τον Οκτώβρη. Ο 60χρονος πολλά επιτυχημένος ηθοποιός κι όχι μόνο αποφασίζει να βάλει ένα τέλος στην απίστευτη καριέρα του. Στη συνέντευξη μάλιστα δίνει και μερικά στοιχεία για την καινούρια ταινία, χαρακτηριστικά αναφέρει:

"Είμαι πολύ χαρούμενος και παράλληλα συναισθηματικά φορτισμένος γι'αυτή τη ταινία μιας και είναι και η τελευταία μου. Έχω αναλάβει χρέη παραγωγού, σκηνοθέτη, σεναριογράφου, βοηθού σκηνοθέτη, κάμεραμαν, ηχολήπτη και φυσικά πρωταγωνιστή - όπως καταλαβαίνετε δεν έχω να κάνω και λίγα." Σε ερώτηση του δημοσιογράφου αν μπορεί να αποκαλύψει κάτι για τη νέα του ταινία απαντάει "Πρόκειται για ένα ερωτικό τετράγωνο μιας και τυχαίνει ο πρωταγωνιστής να έχει ερωτικές περιπτύξεις με τρεις γυναίκες που για ακόμη μια φορά στις ταινίες μου τυχαίνει να είναι γιαγιά, μαμά και κόρη. Όπως καταλαβαίνετε πρόκειται για μια ιστορία άκρως ρεαλιστική που μπορεί να συμβεί στον καθένα μας."

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου αν μπορεί να αποκαλύψει τον τίτλο της ταινίας, ο Χριστόφορος αποκαλύπτει "Για την ακρίβεια δεν έχω καταλήξει ακόμα, σκέφτομαι διάφορους τίτλους που θα μπορούσαν να κάνουν το απαραίτητο γκελ." Παραθέτονται με σειρά οι πιθανοί τίτλοι που αποκάλυψε ο Χριστόφορος:
  1. Και οι τρεις ήταν υπέροχες
  2. Παπακαλιατιάδα
  3. Μια της κλέφτρας, δυό της κλέφτρας, τρεις και τις τσάκωσα
  4. Χορεύοντας με τον Χριστόφορο - εμπνευσμένο από το 'Χορεύοντας με τους λύκους'
  5. Τρεις λαλούν κι εγώ καμαρώνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου