Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

7 Ιουνίου 2020 μ.Χ.: Αποκάλυψη ''το φλουρί της βασιλόπιτας κατέστρεψε τη καριέρα μου στα γήπεδα''

Η σεζόν 2013-2014 ξεκίνησε και συνεχίστηκε ως τα μέσα της σπουδαία για τον 26χρονο τότε Κώστα Μήτρογλου. Η καταπλήκτικη του πορεία τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στο champions league του έδωσε στο εισιτήριο για τη premier league. Η ομάδα της Φούλαμ τον έκανε δικό της στα μισά της σεζόν, ελπίζοντας ο νεαρός στράικερ να τη βοηθήσει στη μάχη της παραμονής. Η πορεία του όμως στο αγγλικό πρωτάθλημα δεν εξελίχθηκε έτσι όπως την περίμενε, ένα πρόβλημα τραυματισμού τον άφησε εκτός αγωνιστικής δράσης σε αρκετούς αγώνες του πρωταθλήματος (κατάφερε να αγωνιστεί μόνο σε 3 αγώνες με τα χρώματα της Φούλαμ). 

Εκείνο το καλοκαίρι με τα χρώματα της εθνικής μας στα γήπεδα της Βραζιλίας, έλαμψε δια της απουσίας του. Δεν κατάφερε να βοηθήσει καθόλου την εθνική μας, συνηγορώντας δυστηχώς στην άσχημη πορεία της ομάδας μας στο παγκόσμιο κύπελο. Η μεταγραφή του στη Γαλατασαράι και γενικότερα η καριέρα του στιγματίστηκε από τον τραυματισμό του το χειμώνα του 2013.

Σε συνέντευξη του στο γνωστό δημοσιογράφο Γεωργούντζο στις 7 Ιουνίου 2020 όταν και αποφάσισε να κρεμάσει τα ποδοσφαιρκά του παπούτσια αλλά παράλληλα να κρατήσει τις ποδοσφαιρικές του κάλτσες δήλωνε ''Από τη καριέρα μου στα γήπεδα θα θυμάμαι μια ζωή τα πρώτα μισά της σεζόν 2013-2014 στην ομάδα της καρδιάς μου τον Ολυμπιακό. Θέλω να δηλώσω πως για όλα ευθύνεται αυτό το φλουρί που βρήκα στη βασιλόπιτα που κόψαμε με τους ανθρώπους της ομάδας εκείνη τη χρονιά. Από τότε που μου έτυχε αυτό το καταραμένο φλουρί όλα πήγαν στραβά, έπεσα από το αγαπημένο μου κόκκινο παπάκι στο Περιστέρι καθώς πήγαινα στο μπουρνάζι για καφέ. Τα αποτελέσματα της πτώσης είναι γνωστά, ο τρυματισμός μου δεν με άφησε να συναντήσω ποτέ ξανά τον πραγματικό Μητρογλίνιο''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου