Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

12 Ιουνίου 2031 μ.Χ.: ''Metal-η" αποκάλυψη METALLICA όπως METALL-IKA

Τα 50 χρόνια ζωής γιορτάζει η γνωστή και πολυαγαπημένη μπάντα όλων των μεταλάδων και όχι μόνο. Οι Metallica γιορτάζουν τα 50 χρόνια με μια παγκόσμια περιοδεία που ξεκίνησε από το Los Angeles, τον τόπο όπου δημιουργήθηκε η μπάντα και είχε ως τελευταίο σταθμό την Αθήνα. Όταν ανακοινώθηκαν οι πόλεις της περιοδείας χιλιάδες Έλληνες έτρεξαν για να κλείσουν εισιτήριο για τη συναυλία που έλαβε χώρα στις 13 Ιουνίου 2031. Δημοσιογράφοι και groupies της μπάντας παραξενεύτηκαν με την επιλογή της Αθήνας ως τελευταίος σταθμός, καθώς συνηθίζεται ο τελευταίος σταθμός τέτοιου είδους περιοδειών να είναι μέρος που κάπως στο παρελθόν έχει στιγματίσει τα μέλη της μπάντας. 

Η αποκάλυψη έγινε στη συνέντευξη τύπου τη παραμονή της συναυλίας από τον ιδρυτή του group James Hetfield, να θυμίσουμε πως ο James μαζί με τον Lars Ulrich ίδρυσαν τη μπάντα το 1981. Ο James, ο οποίος πλέον δεν παίζει (έχει αποσυρθεί λόγω ηλικίας) δήλωνε χαρακτηριστικά:

"Με ρώτουσαν πολλοί γιατί τα παιδιά επέλεξαν την Αθήνα, ήταν μια από τις επιθυμίες μου. Ήταν Γενάρης του 1981 όταν με τον Lars ψάχναμε απεγνωσμένα όνομα για τη μπάντα, όπως καταλαβαίνετε θέλαμε να βρούμε όνομα που αρμόζει σε metal band. Είναι γνωστό πως η γιαγιά μου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα, το 1942 μετανάστευσε στην Αμερική για μια καλύτερη τύχη. Να μην στα πολυλογώ από το 1978 είχε επιστρέψει στην Ελλάδα. Μιλώντας στο τηλέφωνο εκείνες τις μέρες που ψάχναμε για όνομα με τη γιαγιά μου την άκουγα πρώτη φορά στη ζωή μου να έχει τόσα νεύρα και να κατεβάζει χριστοπαναγίες. Ρωτώντας την τι έγινε μου αποκάλυψε πως απλά επισκέφθηκε το ΙΚΑ των Καμένων Βούρλων όπου ζούσε και περίμενε σε μια τεράστια ουρά περισσότερο από 6 ώρες. Όταν έφτασε η σειρά της να δει τον γιατρό, εκείνος της είπε πως δυστυχώς δεν μπορούσε να την εξετάσει καθώς είχε τελειώσει η βάρδια του. Η γιαγιά μου πραγματικά τα πήρε στο κρανίο και άρχισε να βρίζει όχι μόνο αυτόν αλλά όλο το σύστημα. 

Σκεπτόμενος όντας έκπληκτος ύστερα από την επικοινωνία μας ότι το ΙΚΑ προκάλεσε τόσο θυμό σε μια γυναίκα τέτοιας ηλικίας και ξαφνικά μου ήρθε στο μυαλό το όνομα. Δεδομένου ότι θα παίζαμε heavy και thrash metal κράτησα το Metal και πρόσθεσα το ΙΚΑ, έτσι γεννήθηκαν οι Metallica."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου