Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

12 Ιουνίου 2026 μ.Χ.: Αποκάλυψη "oh my God!": Η Amy Winehouse και η Janice από τα φιλαράκια είναι το ίδιο πρόσωπο!

Η αποκάλυψη λαμβάνει χώρα στο Letterwoman show. Η έκπληκτη παρουσιάστρια ακούει την Janis να λέει: "Ήταν 2002-2003, ο Chandler παντρευόταν με την Monica και ήμουν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Δημιούργησα την περσόνα της Amy και μπήκα στο studio να ηχογραφήσω το 'Frank'. Ήταν ένα αστείο, δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση. Το 2006 ήρθε και το 'Back to Black' και τα υπόλοιπα είναι ιστορία".

Μάλιστα δηλώνει πως δεν περίμενε να μην το καταλάβει ο κόσμος: "Απλά έδωσα το Amy Winhouse ως καλλιτεχνικό, το Janice Litman δεν έκανε για μουσική καριέρα πιστεύω. Αλλά νόμιζα ότι όλοι ξέρουν, ακόμη και το όνομα της μητέρας του χαρακτήρα της Amy το έβαλα Janis. Άσε που στους στίχους υπήρχαν παντού στοιχεία. Εννοώ "Upstairs in bed, with my ex boy, He's in a place, but I can't get Joey", come on people! Τι βγάζετε από αυτό, ότι ο McCartney είναι νεκρός? Hello!".

Έπειτα σκοτεινιάζει αναφερόμενη στον θάνατο της Amy: "Χωρίς τον Chandler η Janice έγινε αλκοολική, και προφανώς το ίδιο και η Amy" λέει. "Όλα αυτά άλλαξαν όμως, το 2011 την παράτησε τη σκύλα τη Monica και ζούμε πλέον ευτυχισμένοι μαζί! Η Amy δε χωρούσε πια στη ζωή μου. Θα τη θυμάμαι πάντα με χαμόγελο, αλλά δε θα μου λείψει πλέον". Σε ερώτηση για το αν ασχολούνταν από πριν με το τραγούδι: "Από μικρό κορίτσι. Όλοι μου έλεγαν ότι έχω πολύ σέξι χροιά", λέει και μας χαρίζει το υπέροχο γέλιο της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου