Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

26 Ιουλίου 2019 μ.Χ.: Συγκλονισμένοι οι Ολλανδοί για την αποχώρηση του Μήτσου

Περίλυπη όλη η Ολλανδία για τον αποχωρισμό του ενός, του μεγάλου, του Έλληνα που αγαπήθηκε όσο κανείς (συγκρίσεις με Μαχλά και Αναστασίου αποφεύγονται καθώς αυτοί κλωτσούσαν μπάλα). Συγκλονισμένοι οι Ολλανδοί λένε το μεγάλο αντίο στον Μήτσο, τον άνθρωπο που εμπλούτισε με την ιδέα του τη σεξουαλική ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον κόσμο και κυρίως των κατοίκων της Ολλανδίας μιας κι εκεί έζησε για 3 ολόκληρα χρόνια.

Ο Μήτσος που οι Ολλανδοί τον αποκαλούν ''ιπτάμενο Ελληνο-Ολλανδό'', παντρεύοντας την καταγωγή του με τον αγαπημένο τους Κρόιφ (παρατσούκλι ιπτάμενος Ολλανδός), αποφάσισε να φύγει από την Ολλανδία για προσωπικούς-επαγγελματικούς λόγους. Η αγάπη των Ολλανδών στο πρόσωπο του αφειλόταν στην ανακάλυψη μιας νέας στάσης του σεξ, την οποία ο ίδιος ο Μήτσος την αποκαλούσε 77. Η στάση αυτή συνδίαζε λίγο από κινήσεις Κρόϊφ, λίγο από το γκολ-κεφαλιά του Φαν Πέρσι (στο παγκόσμιο κύπελο ποδοσφαίρου στη Βραζιλία το μακρινό 2014) και μια πρέζα από το γκολ ψαράκι του Ντέμη Νικολαϊδή (βλέπε βίντεο που ακολουθεί).



Ο Μήτσος είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι ψάχνοντας στο ίντερνετ αρκετά ήθελα να βρω κάτι καινούριο και ύστερα από το συνδιασμό των παραπάνω βγήκε η στάση 77. Σε πρόσφατη συνέντευξη στην Εέ'υθερη Ώρα δήλωνε ''Εγώ μηχανικός είμαι, έτυχε να ανακαλύψω κάτι ωραίο που εφαρμόζοντας το περνάω εγώ με την κοπέλα μου κατ'αρχήν πολύ καλά - έτυχε να πάρει διαστάσεις επειδή είπα να ακολουθήσω το κίνημα του open source και να γράψω ένα documentation για τη στάση 77. Το όνομα το έβγαλα από την μεγάλη αγάπη της ζωής μου τον Ολυμπιακό, δεν ήθελα σκέτο 7 και πρόσθεσα κι άλλο ένα. Αυτό που θέλω να δηλώσω είναι αγαπήστε τη ζωή και μάθετε να βαδίζετε με τις δυσκολίες και τις ευκολίες της, όπως έλεγε κι ένας φίλος μου που είχε πιάσει το νόημα από το λύκειο 'Εύκολο ήτανε'." 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου