Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

13 Ιουλίου 2035 μ.Χ.: Λογιστές εναντίον υπολογιστών


Η πολυετής διαμάχη, η οποία είχε ξεκινήσει από το σύλλογο Λογιστών Ελλάδας το 2020, επιτέλους ολοκληρώνεται με αίσιο τέλος για τους λογιστές. Όλα είχαν ξεκινήσει όταν ένας λογιστής από το Καματερό Αττικής ο κ. Γιώργος, ο οποίος ποτέ δεν δημοσίευσε το επώνυμο του - καθώς πάντα δήλωνε ότι όλο αυτόν τον αγώνα μου τον κάνω όχι για προσωπικό μου όφελος (διαφήμιση, δουλειές στο λογιστικό γραφείο) αλλά για το όφελος του κλάδου και του επαγγέλματος μας. 

O κ. Γιώργος ήταν μόλις 40 χρονών το 2020 αλλά οπλισμένος με περίσσεια ανδρεία που πήγαζε από την αγάπη του για το λειτούργημα που επιτελούσε όπως έλεγε συνέχεια με άρθρα, συνεντεύξεις του και ομιλίες του τόσο στο σύλλογο Λογιστών Ελλάδας όσο και σε άλλους συλλόγους έκανε σαφές το πρακάτω - αυτολεξεί τα λόγια του κ. Γιώργου σε μια από τις ομιλίες του: 

"Συνάδελφοι και συναδέλφισσες δεν πάει άλλο, πρέπει να διαχωριστεί άμεσα ο όρος λογιστής από τον όρο υπολογιστής (computer), γνωρίζετε καλά ότι στα πρώτα του βήματα συχνά ο λογιστής αποαλείται υπό-λογιστής κι αυτό μπερδεύει πολύ κόσμο. Όταν είπα στον μικρό μου γιο ότι είμαι υπο-λογιστής σε μια εταιρεία, αυτός γέλασε και μου έδειξε το computer που έχουμε στο σπίτι, ρωτώντας είσαι κι εσύ τέτοιος μπαμπά??? Πείτε μου εσείς, πώς να απαντήσω στο γιο μου?". 

Ο Λαρισαίος, παρατσούκλι που είχαν δώσει η συνάδελφοι του στον κ. Γιώργο καθώς είχε καταγωγή  και μάλιστα σπούδασε στη Λάρισα, ίδρυσε το 2028 το σύλλογο ΛΕΠΑ (Λογιστές Ενωμένοι Ποτέ Απαξιωμένοι) με κύριο στόχο να πετύχει την αλλαγή του όρου υπολογιστή. Οι προτάσεις του συλλόγου ΛΕΠΑ ήταν να αποκαλείται είτε κομπιούτερ (γραμμένο στα ελληνικά) είτε υπερ - υπο - λογιστής (καθώς ένας λογιστής με το πέρας των χρόνων γίνεται και υπερλογιστής αλλά υπάρχει σαφής διαφορά μεταξύ υπερλογιστή και υπερυπολογιστή).

Στις 13 Ιουλίου του 2035 ύστερα από δίκες, αγώνες, διαδηλώσεις τουλάχιστον 15 χρόνων, ο ΛΕΠΑ και ιδιαίτερα ο Λαρισαίος διακιώνονται καθώς με νομοσχέδιο της κυβέρνησης πλέον στα λεξικά τα computers θα γράφονται ελληνιστί κομπιούτερ.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου