Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

15 Ιουλίου 2017 μ.Χ.: Ο Βασίλης, το ελληνόπουλο που είπε το μεγάλο ''ΟΧΙ'' στη Google

Ήταν 15 Ιουλίου 2017 όταν ένα ελληνόπουλο από το Καματερό Αττικής κέρδισε επάξια το θαυμασμό και την αγάπη όλης της Ελλάδας. Ο Βασίλης 31 χρονών, μόνιμος κάτοικος Καματερού δήλωνε σε συνέντευξη του στην Ελεύθερη Ώρα, ''εγώ ανακάλυψα και κατέχω ακόμα μέρος της πατέντας των google glasses. Από μικρό παιδί ασχολούμαι με δύο πράγματα τη μεγάλη μου αγάπη το Γεροβουνό (περιοχή στην οποία γεννήθηκα και κατοικώ και ορκίστηκα να μην εγκαταλείψω ποτέ στη ζωή μου) και τη τεχνολογία.'' Η φωτογραφία του άρθρου απεικονίζει το Βασίλη πιτσιρικά όταν είχε πρωτοσυλλάβει το κόνσεπτ των μεταγενέστερα ιδιαίτερα δημοφιλών google glasses. 

Σε ερώτηση δημοσιογράφου, πώς και μεταβίβασε τα ποσοστά της πατέντας στη Google και ποιά ήταν τα γενικότερα οφέλη απ'αυτή τη μεταβίβαση, ο Βασίλης δήλωνε ''Με προσέγγισαν από τη Google όταν ήμουν 23 χρονών, είχα πάρει μέρος σ'ένα διαγωνισμό που οργάνωνε το έγκυρο περιοδικό 'Τα νέα του ψαροντούφεκου' - στέλνοντας τη πατέντα μου, την οποία την έλεγα φωτογυαλιά (το είχα φτιάξει τόσο για γυαλιά ηλίου όσο και για γυαλιά μυωπίας). Οι άνθρωποι από τη Google με βρήκαν από το περιοδικό, όπου είχα κερδίσει το πρώτο βραβείο - ένα σετ λαστιχένια δολώματα για ψάρεμα (ακόμα το θυμάμαι και συγκινούμαι), μου είπαν θέλουμε τη πατέντα σου και πληρώνουμε αδρά για αυτή. Το ποσό ήταν τεράστιο δεν μπορούσα να πω όχι, μάλιστα μου ζήτησαν να δουλέψω κοντά τους στο US αλλά τότε ήταν που χτύπησα το χέρι στο ξύλινο τραπέζι (το θυμάμαι κι ανταριάζομαι ολόκληρος) και τους είπα εγώ δεν φεύγω από το Γεροβουνό.''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου