Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

21 Αυγούστου 2032 μ.Χ.: Το σπονσοράρισμα της Πάολα εξετάζει η εκκλησία της Ελλάδος.

Σε μια προσπάθεια της να έρθει πιο κοντά στο ευρύ κοινό και κυρίως στη νεολαία, η εκκλησία της Ελλάδος εξετάζει να σπονσοράρει τη γνωστή λαϊκή τραγουδίστρια Πάολα. Να θυμίσουμε πως κάτι παρόμοιο είχε ξεκινήσει το 2022 όταν η εκκλησία της Ελλάδος αποφάσισε να χρηματοδοτήσει τις συναυλίες του Πέτρου Γαϊτάνου που θα ξεκινούσαν τον Ιανουάριο του ίδιου έτους και θα κορυφώνονταν στις 4 Απριλίου Μεγάλο Σάββατο στον Πανάγιο τάφο στα Ιεροσόλυμα. Παρόμοια χρηματοδότηση-σπονσοράρισμα είχε γίνει το 2026 στο γνωστό συγκρότημα Παπαμεταλάδες.

Θα επρόκειτο για την πρώτη φορά που η εκκλησία θα στραφεί στο ελληνικό λαϊκό τραγούδι στοχεύοντας την αύξηση της δημοσιότητας της μέσα από τους κύκλους του. Τα επικρατέστερα ονόματα ήταν τρεις τραγουδιστές όπου σύμφωνα με το έργο τους ενέπνευσαν τα μέλη της εεκκλησίας τηε Ελλάδος να τα προτείνουν. Συγκεκριμένα επρόκειτο για τους:


  1. Πάολα Φωκά  (Αυτά μου είπε ο Θεός)
  2. Γεώργιος Μαζωνάκης (Λείπει πάλι ο Θεός)
  3. Ελένη Φουρέιρα (Στο Θεό με πάει)
Σύμφωνα με πληροφορίες δόθηκε πραγματική μάχη ανάμεσα στην Ελένη Φουρέιρα και την Πάολα Φωκά, αλλά τελικά επικράτησε η Πάολα λόγω της αμεσότητας και του ανθρώπινου προσώπου του Θεού που χαρακτηρίζει το τραγούδι "Αυτά μου είπε ο Θεός". Χαρακτηριστικά στους στίχους του τραγουδιού αναφέρονται φράσεις που εκτιμήθηκαν, όπως:
  • Αυτά μου είπε ο Θεός, αυτά κι εγώ σου λεω,
  • Πήγα στο Θεό μια νύχτα τύφλα στο ποτό,
  • Άναψε ο Θεός τσιγάρο άναψα κι εγώ,
  • Πήγα στο Θεό μια νύχτα που είχε ζαλιστεί και σε ένα καφάσι πύρες είχε ξαχαστεί,
  • Αυτά μου είπε ο Θεός, μπροστά μας θα τα βρούμε,
  • Και όταν είπα θα πεθάνω μου είπε προς Θεού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου