Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

24 Αυγούστου 2029 μ.Χ.: Άφωνος δηλώνει 29χρονος που αντιλήφθηκε τους στίχους του παιδικού τραγουδιού "Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ".

Ο 29χρονος Βασίλης από το Καματερό Αττικής έμεινε άφωνος όταν αντιλήφθηκε πως το γνωστό και χιλιοτραγουδισμένο παιδικό τραγούδι λέει "χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ". Ο Βασίλης λάτρης της μέταλ μουσικής για ένα περίεργο λόγο νόμιζε πως οι στίχοι του τραγουδιού λένε "χάρο πάτα δυο μου χέρια τα χτυπώ". Ο Βασίλης δήλωνε "Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου είχε κολήσει αυτό στο μυαλό, θυμάμαι ότι από πιτσιρικάς δεν μου πολυάρεσε το τραγούδι, για να πω την αλήθεια το φοβόμουνα κιόλας. Τελικά όλα εξηγούνται, νιώθω ιδιαίτερα ανακουφισμένος πλέον και θέλω να ευχαριστήσω την  4χρονη ανηψία μου Φανή που μου το εξήγησε. Η αλήθεια είναι πως ένιωσα λίγο ηλίθιος όταν μου το εξηγούσε το τετράχρονο κοριτσάκι αλλά πραγματικά τώρα πλέον νιώθω ανακουφισμένος."


Τελικά ανακαλύφθηκε πως ο Βασίλης είχε θέμα καθώς δεν ήταν μόνο το παιδικό τραγούδι που μπέρδευε τους στίχους, χαρακτηριστικά για χρόνια επίσης νόμιζε τα εξής:


  • "Καμαρούλα μια σταλιά, δύο επί τρία, κόχη και λατρεία" νόμιζε πως ο  Πουλόπουλος περιφρονούσε το μικρό δωματιάκι, λέγοντας "όχι και λατρεία".
  • "Ποια νύχτα σ' έκλεψε", τι του έφταιξε ο πιανίστας του Μίμη Πλέσσα και τον έβαζε να κλέβει.
  • "Στο' χα πει" από τον Στέλιο Ρόκκο, νόμιζε πως λέει στο ΚΑΠΗ.
  • "Τρελή κι αδέσποτη": για χρόνια νόμιζε πως είνια "Τρεις λύκοι αδέσποτοι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου