Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

13 Αυγούστου 2025 μ.Χ.: Επιστολή διαμαρτυρίας έστειλε 27χρονος στον ΑΝΤ1 ύστερα από την ξαφνική παύση προβολής των επαναλήψεων της σειράς "Κωνσταντίνου και Ελένης".


Ύστερα από υπομονή 1,5 μήνα (από την αρχή σχεδόν του Ιουλίου - τέλος τηλεοπτικής σεζόν) ο Γιάννης 27 χρονών, περιπτεράς στο επάγγελμα αφού είδε κι απόειδε αποφάσισε να στείλει επιστολή διαμαρτυρίας στον υπεύθυνο του ψυχαγωγικού προγράμματος του τηλεοπτικού σταθμού ΑΝΤ1. Το μεγάλο πρόβλημα του Γιάννη ήταν η πρωτοφανής για τον ίδιο παύση της προβολής επεισοδίων - επαναλήψεων της σειράς "Κωνσταντίνου και Ελένης". 


Με τόνο ευγενικό ο Γιάννης προσπάθησε να περιγράψει το πλήγμα που υπέστει ο ίδιος όταν διαπίστωσε πως η απόφαση του σταθμού ήταν οριστική κι αμετάκλητη. Παρακάτω ακολουθεί απόσπασμα της επιστολής του Γιάννη:

Είμαι 27 χρονών κλεισμένος σε ένα περίπτερο (2 x 2) κι αγωνίζομαι για το καθημερινό μου μεροκάματο. Καταλαβαίνετε πως ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες η ζέστη σε συνδιασμό με την υγρασία και την οσμή από τον ιδρώτα των πελατών, που είμαι αναγκασμένος να μυρίζω, καθιστούν την καθημερινότητα μου ανυπόφορη. Η μόνη στιγμή πραγματικής ψυχικής ανάτασης που θυμάμαι τα τελεύταια χρόνια είναι οι επαναλήψεις της αγαπημένης μου σειράς "Κωνσταντίνου και Ελένης". Δεν θα σας κρύψω ότι γνωρίζω τις ατάκες και των 68 επεισοδίων της σειράς. Στάθηκα άτυχος καθώς δεν πρόλαβα τα επισόδια της σειράς όταν προβαλότανε κανονικά από τον σταθμό σας, βλέπετε το 1998 που πρωτοπροβλήηκε η σειρά ήμουνα νεογέννητος. 

Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν πολλοί συνάνθρωποι μου εκεί έξω που νιώθουν το ίδιο, απλά εγώ βρήκα το θάρρος να σας γράψω, ζητώντας την επαναπροβολή των επαναλήψεων της σειράς. Τα τελευταία 21 χρόνια που παρακολουθώ τις επαναλήψεις της σειράς, από 6 χρονών, έχω δεθεί απίστευτα με τους ήρωες της. Σας παρακαλώ λάβετε σοβαρά υπόψη την επιστολή μου και το αίτημα μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου