Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

27 Αυγούστου 2020 μ.Χ.: Ανακουφισμένη αισθάνεται η Ζωή Κωνσταντοπούλου ύστερα από τηλέφωνο στον πατέρα της.

Η ανθρώπινη πλευρά της Ζωής Κωνσταντοπούλου φάνηκε σε πρόσφατη live συνέντευξη της. Η σκληρή πρωήν πρόεδρος της Βουλής και νυν πρόεδρος του κόμματος "Ζήσε με Ζωή ", αναγκάστηκε να διακόψει τη live συνέντευξη της κι επικαλούμενη ένα προσωπικό πρόβλημα πήρε τηλέφωνο τον πατέρα της. Μόλις ο πατέρας της κ. Νίκος Κωνσταντόπουλος, γνωστός πρώην πολιτικός (θυμίζουμε είχε διατελέσει πρόεδρος του Συνασπισμού) και δικηγόρος απάντησε, εκείνη έχοντας τον σε ανοικτή ακρόαση και προς έκπληξη όλων του είπε: "Μπαμπάκα μου πες μου σε παρακαλώ".

Ο μπαμπάκας (κ. Κωνσταντόπουλος) απάντησε: "Ζωούλα μου εξακολουθείς να είσαι η πριγκίπισσα μου και η πιο όμορφη του κόσμου." Εκείνη είπε ευχαριστώ και τον έκλεισε. Κλείνοντας το τηλέφωνο η Ζωή είπε:

"Μπορούμε να συνεχίσουμε την συνέντευξη, μόλις μίλησα με τον μπαμπάκα μου και με διαβεβαίωσε πως εξακολουθώ να είμαι μια πριγκίπισσα και η πιο όμορφη του κόσμου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου