Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

29 Μαΐου 2019 μ.Χ.: O Νίκος Καρβέλας πουλάει σε δημοπρασία την ψυχή του διαβόλου


Ο δημοφιλής μουσικός δηλώνει: "Όταν ήμουν νέος, κάπου στο 1969, είχα πάει και εγώ στο περίφημο σταυροδρόμι του Rosedale όπου μεγάλοι μουσικοί του παρελθόντος, όπως ο Robert Johnson και ο Jimi Hendrix πούλησαν την ψυχή τους στον διάβολο με αντάλλαγμα το ταλέντο στη μουσική. Γνώρισα τον Βεελζεβούλ, ωραίος τύπος, αλλά δύσκολος να συνεννοηθείς. Οι διαπραγματεύσεις κράτησαν 17 ώρες, από την κούραση γκρίζαραν τα μαλλιά μου. Τελικά διαπιστώσαμε ότι είχα από τη φύση μου πολύ περισσότερο ταλέντο από ότι ο διάβολος μπορούσε να μου προσφέρει. Κατέληξε να μου πουλήσει αυτός την ψυχή του και μου έδωσε και ένα φιλάκι. Και να που τώρα μετά από μισό αιώνα την πουλάω πίσω για να βγάλω κάποια χρήματα και να χρηματοδοτήσω τα project μου" καταλήγει μελαγχολικά. 


Πολλοί δεν παίρνουν στα σοβαρά τον Νίκο Καρβέλα, αλλά η αντιμετώπιση αλλάζει όταν ο διάβολος αγοράζει πίσω την ψυχή του, δίνοντας (μέσω του George Soros) 20 εκατομμύρια ευρώ.

Ο καλλιτέχνης χρησιμοποιεί όλα τα χρήματα στη νέα του υπερπαραγωγή με τίτλο "Κία", μια όπερα όπου συμμετέχουν ο Παρασκευάς, ο Κατέλης η γυναίκα Μαραντόνα και άλλα αστέρια. Η προηγούμενη "Μάλα" μαζί με την "Κία" μένουν ένα κλασικό ενιαίο έργο που το 10423 μ.Χ το διαγαλαξιακό περιοδικό 'music and fishing' την κατατάσσει ως "η μεγαλύτερη διλογία στην ιστορία της μουσικής" 

2 σχόλια:

  1. Από παλιά υπήραχαν τέτοιες φήμες, βλέπε http://www.youtube.com/watch?v=GZPnCnSE174 . Ο ίδιος υμνεί το στανισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι επικίνδυνο να κουβαλάς την διαολοψυχή στο πορτοφόλι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή