Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

22 Μαΐου 2019 μ.Χ.: Αίσθηση προκαλεί η έκδοση της αυτοβιογραφίας του Μιχάλη Λιάπη και η παραδοχή: "Εγώ ήμουν οι Λούτσα Πρότζεκτ"

Αναταραχή προκαλεί στο πανελλήνιο η έκδοση της αυτοβιογραφίας του Μιχάλη Λιάπη. Ο λόγος δεν είναι αποκαλύψεις από την πολιτική του καριέρα (η οποία απασχολεί το 3% του βιβλίου, το περισσότερο ασχολείται με ταξίδια και διαβάζεται ιδιαίτερα ευχάριστα), αλλά το γεγονός ότι σε μία παράγραφο του δωδέκατου κεφαλαίου παραδέχεται ότι αυτός ήταν πίσω από τους θρυλικούς "Λούτσα Πρότζεκτ". "Ήταν ωραία χρόνια τότε, ξέγνοιαστα. Και ήμουν νέος και χωρίς πολλές ευθύνες. Ούτε 50 χρονών" γράφει ο πρώην υπουργός.  "Η Λούτσα ήρθε σαν αστείο, ίσως επειδή ως σινεφίλ γνωρίζαμε το 'Ορφέο'".Με αφορμή τα παραπάνω οργιάζουν οι φήμες για πρόσωπα και πράματα, όπως ότι ο "παιδικός φίλος" που αναφέρεται σε τραγούδι ήταν στην πραγματικότητα ο ξάδερφός του Κώστας Καραμανλής, ο "Καρατζάς" ήταν ο Γιώργος Καρατζαφέρης (κάποιοι πιο ευφάνταστοι λένε ότι ο “Γιάννης” ήταν ο Πάριος και η “Λίνα” η Νικολακοπούλου), ενώ ο "Ανάπηρος" αναφέρεται συμβολικά στον Γιώργο Σουφλιά που από τότε δεν άκουγε. Πολλοί εικάζουν ότι πίσω από την ανεξέλεγκτη παραφιλολογία κρύβεται ο Κώστας Λαλιώτης, άλλοι λένε πως είναι απλά και αυτό μια φήμη.

Ο Μιχάλης Λιάπης τα αρνείται όλα αυτά με το άνετο ύφος του gentleman. "Α, ήταν όλα δημιουργήματα της πλούσιας φαντασίας μου" δηλώνει πειστικά. "Πώς μου ήρθαν όλες αυτές οι μουσικές και οι στίχοι? Ούτε ξέρω πλέον, η αλήθεια είναι ότι εκείνη την εποχή πειραματιζόμουν με διάφορες τεχνικές διεύρυνσης του πνεύματος. Όταν έγινα υπουργός πολιτισμού πρότεινα να μπει το 'Γάμησέ τα' σήμα ειδήσεων της ΕΡΤ αλλά μου το έκοψαν από το κόμμα. Δεν πειράζει όμως" καταλήγει χαρίζοντάς μας το θεσπέσιο bon viveur χαμόγελό του και αποσύρεται στις προσωπικές του ασχολίες.

2 σχόλια:

  1. Τρομέρο, κάτι είχα υποψιαστεί αλλά ύστερα από αυτό είμαι σίγουρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Μιχάλης Λιάπης και ο Γιώργος Ανατολάκης είναι οι μεγαλύτερες πολιτικές φυσιογνωμίες της σύγχρονης Ελλάδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή