Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

1 Αυγούστου 2020: Κίμων Κουλούρης: "εγώ είμαι πίσω από tokoulouri"


Ο Κίμων Κουλούρης παραδέχεται στο περιοδικό "Troll και θέαμα" πως αυτός υπήρξε εμπνευστής και κύριος συντάκτης του επιτυχημένου site tokoulouri. "Πάντα έβρισκα τις τρολιές συναρπαστικές. Το ξεκίνησα ως αστείο, δεν είχα καν την αξίωση να μείνει κρυφό. Μέχρι και το όνομά μου έδωσα στο site, αλλά κανείς δε φάνηκε να το καταλαβαίνει. Αφού άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως όλοι με τρολάρουν, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος".

Κάνει αυτήν την αποκάλυψη τώρα στη συνταξιοδότησή του. "Τον Νοέμβριο κλείνω τα 80, ήρθε η ώρα να αφοσιωθώ κι εγώ στην οικογένειά μου.  Το τρόλινγκ δίνει χαρά στον κόσμο, αλλά σπάνια σε αυτόν που τρολάρει. Είναι μια μοναχική και απαιτητική εργασία. Παρόλα αυτά δε θα την άλλαζα με τίποτα". Σε ερώτηση αν το site θα συνεχίσει μέσω κάποιου άλλου: "Α, δεν έχω πρόβλημα, αλλά δεν το νομίζω. Πέρασαν οι καλές εποχές του τρόλινγκ, τόσο στην πολιτική όσο και στο διαδίκτυο. Θυμάμαι κάποτε  τιτάνες, τον Λιάπη, τον Ταμήλο, τον Γιωργάκη Παπανδρέου. Αλλά και άλλοι που μπήκαν στην πολιτική όπως ο Μανώλης Μαυρομάτης ή ο Ρένος Χαραλαμπίδης..." 


Δείχνει συγκινημένος αναπολώντας το παρελθόν. Γρήγορα όμως ανακτά το εύθυμο ύφος του. Με το γνωστό σπινθηροβόλο, πάνω από το eye-liner, βλέμμα του μας καληνυχτίζει και μας εύχεται ό,τι καλύτερο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου