Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

3 Σεπτεμβρίου 2023 μ.Χ.: Ανυπόμονος δηλώνει 65χρονος συνταξιούχος για τις καινούριες απογευματινές σαπουνόπερες των καναλιών

Ο κύριος Αναστάσιος από το Καματερό Αττικής ανυπομονεί να ξεκινήσουν οι απογευματινές τηλεοπτικές σαπουνόπερες. Ο ίδιος όντας στεναχωρημένος με την υπάρχουσα κατάσταση του ενός ιδιωτικού καναλιού και των επτά δημοσίων αναπολεί πραγματικά τις καλές εποχές της ελληνικής ιδιωτικής τηλεόρασης και ιδιαίτερα τις αγαπημένες του σαπουνόπερες. 

Ο κ. Αναστάσιος με απόλυτη ειλικρίνια μας έλεγε "Τι να σας πω ρε παιδιά εγώ βλέπω τηλεόραση τα τελευταία 40 χρόνια, είμαι κολημένος με τις σαπουνόπερες, τις γουστάρω πολύ. Προσωπικά οι αγαπημένες μου σειρές είναι η Λάμψη (1991-2005), το Καλημέρα ζωή (1993-2006), τα Μυστικά της Εδέμ (2008-2013) και το Σκίσε με να Αλλάξω Ράφτη (2018-2022). Η μανούλα μου με είχε μυήσει σε αυτό το χόμπι με τις σαπουνόπερες, της άρεσε πολύ καθώς βλέπαμε τη σειρά να μου τρίβει τα ποδαράκια, κι εμένα μου άρεσε δεν το αρνούμαι. Κάθε χρόνο ελπίζω σε κάτι καλό αλλά η κατάσταση με το μόλις ένα ιδιωτικό κανάλι μόνο δυσοίωνη προμηνύεται. Πάλι καλά που υπάρχει η γυναίκα μου και μου τρίβει τα ποδαράκια τώρα μιας και η μάνα μου συγχωρέθηκε. Νομίζω πως έχω χάσει πλέον την όρεξη μου αλλά συνεχίζω για τη φουκαριάρα τη μάνα μου".
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου